Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2017

Μαρία Κορινθίου: Δεν το είπε και τόσο αθώα ο Ρουβάς (Video)

Όλα όσα συνέβησαν στο The Voice με την αναφορά του ονόματός της από τον Σάκη Ρουβά σχολίασε η Μαρία Κορινθίου, σε εκπομπή του ΑΝΤ1.

Μεταξύ αυτών, μίλησε και για την αντίδραση του συζύγου της, Γιάννη Αϊβάζη:

«Ο Γιάννης το παρακολουθούσε. Ήμασταν μαζί στο σαλόνι, αλλά εκείνη την ώρα κάτι έγραφα και δεν κοιτούσα. Άκουσα το όνομα μου και σηκώνω το κεφάλι, κοιτάω την τηλεόραση, κοιτάω μετά το Γιάννη και λέω «είπε το όνομα μου;», δεν ήμουν όντως σίγουρη αν άκουσα καλά. Ο Γιάννης ψύχραιμος, μια χαρά, γελούσε».

Αναφερόμενη στο… λάθος του Ρουβά, είπε: «Δεν ξέρω αν ήταν και λαθάκι αυτό που είπε ο Σάκης. Εμένα δεν μου φάνηκε τόσο για λάθος. Δεν νομίζω ότι μαζεύτηκε ο Σάκης μετά από αυτό. Ίσα ίσα που γελούσε κιόλας. Μπορεί και να του τη φύλαγε γιατί τις προάλλες είχε πει κάτι ο Πάνος για την Κάτια…».




πηγή 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.