Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2016

Shooting: Αντίνοος Αλμπάνης: «Θα ήθελα να ξυπνούσα στο σώμα του Τραμπ. Θα στεκόμουν μπροστά στον καθρέφτη και θα με χαστούκιζα δίχως αύριο»

Ο ηθοποιός Αντίνοος Αλμπάνης απαντά σε 20 ερωτήσεις της Νικολέτας Μακρή

Ποια είναι η μεγαλύτερη δύναμή σας και ποια η μεγαλύτερη σας αδυναμία;

Η μεγαλύτερη μου δύναμη είναι ότι έχω αυτογνωσία. Η μεγαλύτερη μου αδυναμία είναι οτι δε θα γίνω ποτέ ο Σούπερμαν.

Πιστεύετε στο κάρμα;

Φυσικά. Όχι γιατί περιμένω να μου επιστραφεί το καλό που θα κάνω αλλά γιατί δε μου αρέσει να μου κάνουν κακό.

Ποιο είναι το ωραιότερο πράγμα που θα μπορούσε κάποιος να πει για εσάς;

Ότι είμαι όμορφος άνθρωπος.

Αν μπορούσατε να έχετε μια υπερδύναμη, ποια θα θέλατε να είναι αυτή;

Να είμαι αόρατος.

Ποια στιγμή της ημέρας απολαμβάνετε περισσότερο;

Τη βόλτα με το σκύλο μου.

Τι θα κάνατε για να επιβιώσετε από μια ζόμπι επιδημία;

Απλό. Θα έπαιζα το ζόμπι.

Ποια μυστικά ταλέντα έχετε που δεν τα ξέρουν οι άλλοι;

Είμαι εξαιρετικά οργανωτικός και κάνω εξαιρετική ρεβυθάδα.

Αν μπορούσατε να ξυπνήσετε αύριο στο σώμα κάποιου άλλου, ποιος θα ήταν αυτός και τι θα κάνατε;

Θα ‘θελα να ξυπνήσω στο σώμα του Τραμπ. Θα στεκόμουν μπροστά στον καθρέφτη και θα με χαστούκιζα δίχως αύριο.

Ποια ήταν το καλύτερο μάθημα που πήρατε ποτέ από κάτι που σας συνέβη;

Σε ένα πολύωρο, κουραστικό γύρισμα, με έπιασε ο κύριος Βουτσάς και μου είπε: στα διαλείμματα να κάθεσαι γιατί αν στέκεσαι τόση ώρα «κρεμάνε οι όρχεις».

Τι σας παρακινεί στο να πετύχετε;

Η πίστη, ότι αυτό που κάνω μπορεί να αφορά κάποιον ουσιαστικά.

Ποιο τραγούδι έχει παίξει περισσότερο στο cdplayer σας;

Το Space Oddity του Bowie.

Ποια είναι η πιο δυνατή παιδική σας ανάμνηση;

Να τρώω πεπόνι στην παραλία του Κέρους στη Λήμνο.

Βλέπετε επαναλαμβανόμενα όνειρα (ή εφιάλτες);

Κοιμάμαι τόσο βαριά που οι μόνοι εφιάλτες είναι αυτών που ακούνε το ροχαλητό μου.

Ποιος είναι ο προσωπικός σας ήρωας;

Ε, μα ο πατέρας μου.

Πείτε μας ένα επάγγελμα που θα ήταν ευχαριστημένοι οι γονείς σας αν κάνατε..

Τους ειναι αδιάφορο.

Ποια στιγμή στη ζωή σας φοβηθήκατε πολύ για τον εαυτό σας;

Κάθε φορά που αρρωσταίνω νομίζω οτι πεθαίνω. Ακόμα κι αν είναι φτέρνισμα.

Περισσότερο τι θα θέλατε; Να εξερευνήσετε έναν καινούργιο πλανήτη ή να βουτήξετε στον ωκεανό και γιατί;

Να εξερευνήσω έναν καινούργιο πλανήτη φυσικά. Αυτό προυποθέτει μια ολόκληρη διαδικασία προετοιμασίας, εκπαίδευσης και ταξιδίου που ελάχιστοι άνθρωποι έχουν την ευκαιρία να ζήσουν.

Ποια είναι η χειρότερή σας συνήθεια;

Το κάπνισμα.

Αν εμφανιζόταν στη ζωή σας σήμερα ένας παλιός ανεκπλήρωτος έρωτας τι θα κάνατε;

Πιθανότατα τίποτα.

«Θα πάτε και ας σας βγει και σε κακό» ή δεν θα πάτε;

Θα κλείσω τα μάτια, θα πάρω φόρα και θα πάω. Τρέχοντας.

Ο Αντίνοος Αλμπάνης είναι ηθοποιός και θα παίξει στην παράσταση «Αστροφεγγιά» , του Ι.Μ. Παναγιωτόπουλου, που ανεβαίνει αρχές Νοέμβρη στο Θέατρο Χώρα, σε απόδοση, διασκευή και σκηνοθεσία Πέτρου Ζούλια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.