Δευτέρα 22 Αυγούστου 2016

Η Ραχήλ Μακρή, το τατουάζ, η Ζωή και ο επόμενος Πρωθυπουργός


Για τη σχέση της με τη Ζωή Κωνσταντοπούλου, τα πολιτικά της σχέσια, αλλά και τις προβλέψεις τις για τον επόμενο πρωθυπουργό της Ελλάδας μίλησε η Ραχήλ Μακρή, η οποία φωτογραφήθηκε με τατουάζ σε όλο της το σώμα, για λογαριασμό του περιοδικού «Down Town».


«Φυσικά μιλώ με τη Ζωή. Όταν τη χαρακτήριζα στις συνεντεύξεις αδερφή μου εννοούσα πολιτική αδερφή μου, με την έννοια ότι ήμασταν δυο βουλευτίνες που είχαμε κοινή αφετηρία. Μας έφεραν κοντά πράγματα που μας ενώνουν μέχρι σήμερα. Εξακολουθούμε να έχουμε κοινούς στόχους για τη χώρα. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η Ζωή Κωνσταντοπούλου είναι φίλη μου με την έννοια που έχω εγώ για τη φιλία στο μυαλό μου. Δεν βγαίναμε μαζί τα βράδια. Πήγαμε μόνο μια φορά σε μια μουσική σκηνή. Η σχέση μας ήταν πάντα πολιτική» είπε όταν ρωτήθηκε για την σχέση της με την πρόεδρο της Πλεύσης Ελευθερίας, ωστόσο δεν ξεκαθάρισε αν θα κατέβει στις επόμενες εκλογές με το κόμμα της Ζωής Κωνσταντοπούλου. .

«Δεν ξέρω ακόμα. Συνηθίζω τις αποφάσεις μου να τις παίρνω ανάλογα με τα δεδομένα εκείνης της στιγμής, το ίδιο θα πράξω και τώρα. Έχω υπογράψει είναι η αλήθεια την ιδρυτική διακήρυξη του κόμματος της, καθώς οι συγκεκριμένες ιδρυτικές αρχές με εκφράζουν απόλυτα. Από εκεί και πέρα πιστεύω ότι οι επόμενες εκλογές είναι ήδη στημένες και σχεδιασμένες από πριν».







Μεταξύ άλλων η κυρία Μακρή κάνει και την πρόβλεψή της για τον επόμενο πρωθυπουργό της χώρας:

Δεν θα είναι από κόμμα ο επόμενος πρωθυπουργός της χώρας μας. Θα είναι ένας αχυράνθρωπος του τραπεζικού συστήματος. Ένας τραπεζίτης που θα εξυπηρετεί συμφέροντα. Αυτή είναι η δική μου πολιτική εκτίμηση. Υπάρχει βέβαια και ο απρόβλεπτος παράγοντας που είναι ο λαός. Ελπίζω να με διαψεύσει και να μην επιτρέψει αυτή τη φορά να μετατρέψουν το "Όχι" του σε "Ναι" και να τον κοροϊδέψουν με υποτιθέμενα παράλληλα προγράμματα και γελοίες εξόδους από νομίσματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.