Την ίδια στιγμή, μιλώντας σε δημοσιογράφους της Θεσσαλονίκης, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, κ. Χρήστος Στεφανίδης, ανέφερε ότι υπάρχει σκέψη αλλαγής της σύμβασης μεταξύ ελληνικού Δημοσίου και οργανισμού, όπως αυτή υπεγράφη το 2008. Η σύμβαση του ελληνικού Δημοσίου με τον ΟΑΣΘ έχει ως ημερομηνία λήξης την παρέλευση δύο χρόνων από την ολοκλήρωση του (υπό κατασκευήν) ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης. Ο κ. Στεφανίδης επιβεβαίωσε ότι το ελληνικό Δημόσιο οφείλει ποσό άνω των 130 εκατ. ευρώ στον οργανισμό, ο οποίος με τη σειρά του χρωστά 95 εκατ. ευρώ (6,3 εκατ. ευρώ μισθοδοσία, πάνω από 20 εκατ. ευρώ στο ΙΚΑ, 7 εκατ. ευρώ σε ΦΠΑ, 2 εκατ. ευρώ σε προμηθευτές και αλλού). Η διοίκηση του ΟΑΣΘ, σημείωσε το κ. Στεφανίδης, θα προχωρήσει σε αποζημίωση των επιβατών που είχαν προμηθευτεί για τον μήνα Αύγουστο την κάρτα απεριόριστων διαδρομών «με συμψηφισμό κατά την αγορά της κάρτας για τον επόμενο μήνα».
Στο μεταξύ, σε ανακοίνωσή της η ηγεσία του υπουργείου Συγκοινωνιών αναφέρει ότι δεν υπάρχουν οικονομικές εκκρεμότητες και ότι ο ΟΑΣΘ έχει λάβει κανονικά όλες τις επιχορηγήσεις. Το επιχείρημα αυτό ενισχύει η επιστολή του υπουργού κ. Χρ. Σπίρτζη, ο οποίος υποστηρίζει ότι από το 2009 έχουν καταβληθεί στον οργανισμό 866.609.724,38 ευρώ «για προβληματικές και ελλιπείς υπηρεσίες».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.